Продавець Інтернет-магазин "MOBILINK" -Твій мобільний світ Samsung! розвиває свій бізнес на Prom.ua 7 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
736 відгуків
Інтернет-магазин "MOBILINK"-Твій мобільний світ Samsung!
+380 (73) 543-15-34
+380 (96) 543-15-34

Гарантії

Умови гарантії

Компанія «Mobilink» дає 100% гарантію на свій товар.

Під гарантією розуміється заміна, ремонт або повернення вартості товару, що має який-небудь дефект, виявлений при візуальної перевірки або під час перевірки на працездатність (тобто до повної установки деталі в мобільний пристрій). Якщо деталь була встановлена повністю, навіть на деякий час, то вона вважається «мотузка» та гарантійні зобов'язання по поверненню або обміну на даний товар не поширюються.

Термін гарантії на комплектуючі і запчастини до мобільних телефонів – 30 днів з моменту покупки.

Інтернет-магазин не несе відповідальність за якість установки деталі, і в зв'язку з тим, що строк служби запчастин має безпосередній вплив кваліфікація інсталятора, то гарантію на термін служби деталі не надає.

Комплектуючі які вже експлуатувалися в мобільних пристроях - поверненню та обміну не підлягають!

Умови повернення/обміну

Комплектуючі підлягають поверненню або обміну за умови:

- збереження товарного виду;

- наявності целостностной гарантійної пломби або штампа;

- наявності всіх захисних плівок. При установці деталей (дисплеїв, сенсорних екранів і інших запчастин) захисну плівку можна видаляти тільки після перевірки телефону у всіх можливих режимах. Знята і знову наклеєна плівка - не приймається.

- відсутність механічних пошкоджень (подряпини, тріщини, подряпини, потертості);

- відсутність слідів пайки і яких-небудь слідів ремонту;

- дотримання терміну гарантії

- акумуляторні батареї обміну та поверненню не підлягають, так як всі батареї нові і з нульовим циклом заряду.

При недотриманні всіх перерахованих вище пунктів гарантія на запчастини не поширюється! Будьте уважні при установці! Заміна, повернення і обмін не виробляються в разі якщо деталь була встановлена та гарантійні умови порушені.

Заміна та обмін шлюбу здійснюється лише після попередньої діагностики деталі. Товар приймається на експертизу терміном від 1 до 14 днів. При поверненні необхідно вказати причину несправності або повернення (якщо товар робочий). Бракований товар змінюється на аналогічний. Якщо товар в даний момент відсутній на складі, то за бажанням клієнта проводиться або повернення вартості або обмін бракованого товару на будь-який інший, відповідно до грошового еквівалента.

Гарантія не поширюється на:

- дисплеї і сенсорні скла, на яких знімалася або відсутня захисна плівка (ВАЖЛИВО! - Плівка є гарантійним захисним засобом, тому уважно перевіряйте запчастини до зняття плівки!);

- комплектуючі з паяними контактними майданчиками, механічними пошкодженнями (відколами, тріщинами, подряпинами, битими кристалами, сильними вигинами і т. д) і комплектуючі з присутністю будь-яких ознак пошкоджень;

- комплектуючі, на яких пошкоджені або відсутні захисні знаки (пломби, стікери, наклейки, штампи тощо);

- комплектуючі, що мають сліди некваліфікованої установки, що втратили товарний вигляд або колишні у вживанні;

- при відсутності повної комплектації одиниці товару;

- в разі неправильної експлуатації товару

Порядок дій при виявленні несправностей:

У разі некомплектності товару при отриманні або виявленого шлюбу за фактом отримання товару (товару з механічними ушкодженнями) необхідно:

1 При отриманні товару у той же день зв'яжіться з менеджером інтернет-магазину і повідомте про виявлення механічного пошкодження на товар. Якщо ви при отриманні товару не повідомили продавцю про механічному пошкодженні деталі, обмін і повернення в подальшому буде не можливий.

2 Шлюб не приймається: механічно пошкоджене, в неповній комплектації, по закінченню терміну гарантії умови гарантії можна дізнатися у наших менеджерів або ознайомитися на нашому сайті вище).

3 Якщо товар при відправці покупцеві був пошкоджений Транспортною компанією (тобто коробка має видимі пошкодження), одержувач зобов'язаний негайно повідомити про це менеджеру інтернет-магазину і вислати фото пошкодженої коробки, а товар НЕ ПРИЙМАТИ від Транспортної компанії до з'ясування обставин. Якщо товар, з видимим пошкодження при транспортуванні, буде прийнятий замовником, інтернет-магазин відповідальності за пошкоджений товар не несе і як шлюб не приймає.

4 Покупатель в течение одних суток с момента получения товара должен осмотреть товар на полное наличие (компектацию, соответствие) товара (по заказу), отсутствие механических повреждений, наличие на товаре всех гарантийных пломб и защитных плёнок.

5 Покупатель отправляет заполненную форму претензии по e-mai mobilink.in.ua@ukr.net. В случае присутствия механических повреждений к письму прикладываются фотографии повреждённого товара.

6 Претензия рассматривается в течение 2-х суток, после чего принимается решение по урегулированию. Бракованный товар подлежит 100% обмену либо возврату средств. Если данного товара нет на складе, то замена происходит по согласованию, на другой товар в эквивалентной сумме с учётом стоимости бракованного товара.

7 Возврат нового товара по причине - не понадобился, ошибочно заказали, не подошло качество или комплектация и т.п. (если товар рабочий) просьба производить в кратчайшие сроки – не более 3х дней. По истечении 3 дней, данный товар можно вернуть с комиссией 10%, при соблюдении гарантийных условий (не снята защитная плёнка и нет следов эксплуатации). Стоимость детали определяется в день возврата, по текущей цене в прайсе. Пожалуйста, будьте внимательны при заказах!

8. Компания Mobilink оставляет за собой право отменять без звонка и уведомления заказы от покупателей с негативными отзывами или без отзывов.

Еще раз обращаем Ваше Внимание!

Необходимо осматривать деталь при её получении и проводить первичную диагностику детали перед её установкой! При установке полученных дисплеев, шлейфов и остальных запчастей - защитную плёнку и пломбы удалять только после проверки дисплея и телефона во всех возможных режимах!

Со всеми вопросами и пожеланиями Вы всегда можете обратиться к менеджерам интернет-магазина!

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner